Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ!Алфа 147 JTD не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Какво общо има ECU, с волтаж на кондензатор на дюзи? Не съм запознат с дизеловите двигатели, та не питам за да се заяждам.
    Не е ли по-логично, проблема да е в алтернатора? Или в този кондензатор, ако е отделен елемент, а не част от ECU?

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
      Какво общо има ECU, с волтаж на кондензатор на дюзи? Не съм запознат с дизеловите двигатели, та не питам за да се заяждам.
      Не е ли по-логично, проблема да е в алтернатора? Или в този кондензатор, ако е отделен елемент, а не част от ECU?
      ECU - то управлява дюзите със 70 - 80 волтови импулси, като изработва това напрежение и с него зарежда въпросния кондензатор.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Ясно, гнусна работа. Поне има малко успокоение, втора ръка ECU e 150 кинта. Даже сега в Мегапрц, се продава за 36 лв заедно с ключа. Ама е гадно, ще тръгне ли, колко ще издържи. Дано е по-лесен проблема.

        Comment

        Working...
        X